Panagiotis Leontios

Οι Αρχές της Ολικής Ποιότητας (TQM Principles)

In Business on 01/06/2011 at 3:04 pm

  • Εστίαση στον πελάτη
  • Συμμετοχή και ομαδική εργασία
  • Συνεχής βελτίωση και μάθηση

Παρά την απλότητά τους, οι παραπάνω αρχές της Ολικής Ποιότητας είναι τελείως διαφορετικές από τις παραδοσιακές πρακτικές του management. Ιστορικά, οι εταιρείες έκαναν λίγα πράγματα για να καταλάβουν τις απαιτήσεις των εξωτερικών πελατών, πολύ δε λιγότερα για να καταλάβουν αυτές των εσωτερικών πελατών. Οι managers και οι ειδικοί έλεγχαν και διεύθυναν τα συστήματα παραγωγής λέγοντας στους εργαζόμενους τι να κάνουν και πώς να το κάνουν, αλλά σπάνια τους ρωτούσαν για τη γνώμη τους. Η συνεργασία και η συμμετοχή ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτες. Μια συγκεκριμένη ποσότητα ελαττωματικών προϊόντων και λαθών ήταν ανεκτή και ελεγχόταν από την επιθεώρηση μετά την παραγωγή. Οι βελτιώσεις στην ποιότητα έρχονταν γενικά σαν αποτέλεσμα τεχνολογικών αλμάτων ή καινοτομιών, αντί σαν αποτέλεσμα μιας συντονισμένης προσπάθειας συνεχούς βελτίωσης. Με την ολική ποιότητα, ένας οργανισμός προσπαθεί να διαπιστώσει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών του ενεργητικά, να ενσωματώσει την ποιότητα στις εργασιακές του διαδικασίες βασιζόμενος στη γνώση και την εμπειρία των εργαζομένων του και να βελτιώνει συνεχώς κάθε του πλευρά.

Το πλήρες άρθρο: Οι Αρχές της Ολικής Ποιότητας

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: