Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Ομάδες Πελατών

In Business on 13/07/2012 at 10:36 am

Το πρώτο δομικό στοιχείο του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, αυτό των Ομάδων των Πελατών, καθορίζει τις διαφορετικές ομάδων ανθρώπων ή οργανισμών που μια επιχείρηση έχει σαν στόχο να προσεγγίσει και να εξυπηρετήσει.

Οι πελάτες αποτελούν την «καρδιά» οποιουδήποτε επιχειρηματικού μοντέλου. Χωρίς (κερδοφόρους) πελάτες, καμία εταιρεία δεν μπορεί να επιβιώσει επί μακρόν. Προκειμένου να ικανοποιήσει καλύτερα του πελάτες της, μια εταιρεία θα πρέπει να τους ομαδοποιήσει σε διακριτά τμήματα με κοινές ανάγκες, κοινές συμπεριφορές, ή άλλα κοινά χαρακτηριστικά. Ένα επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να ορίσει ένα ή πολλά, μεγάλα ή μικρά, Τμήματα Πελατών. Ένας οργανισμός πρέπει να πάρει μια συνειδητή απόφαση σχετικά με το ποια τέτοια τμήματα εξυπηρετεί και ποια αγνοεί. Μετά από την απόφαση αυτή, ένα μοντέλο μπορεί να σχεδιαστεί προσεκτικά γύρω από την πολύ καλή κατανόηση των συγκεκριμένων αναγκών των πελατών του.

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Ομάδες Πελατών.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: