Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Πρόταση Αξίας

In Business on 17/07/2012 at 11:49 am

Το δομικό στοιχείο της Πρότασης Αξίας του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, περιγράφει τη δέσμη εκείνη των προϊόντων και υπηρεσιών που δημιουργούν αξία για μια συγκεκριμένη Ομάδα Πελατών.

Η Πρόταση Αξίας είναι ο λόγος για τον οποίο οι πελάτες στρέφονται προς την μία ή την άλλη εταιρεία. Επιλύει ένα πρόβλημα του πελάτη ή ικανοποιεί κάποια του ανάγκη. Κάθε Πρόταση Αξίας αποτελείται από επιλεγμένη δέσμη προϊόντων ή/και υπηρεσιών η οποία εξυπηρετεί τις απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης Ομάδας Πελατών. Με αυτή την έννοια, η Πρόταση Αξίας είναι ένα άθροισμα ή μια δέσμη οφελών που μια εταιρεία προσφέρει στους πελάτες της.

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Πρόταση Αξίας

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: