Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Κανάλια

In Business on 31/07/2012 at 4:13 pm

Το στοιχείο αυτό του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, περιγράφει το πώς μια εταιρεία επικοινωνεί με και προσεγγίζει τις Ομάδες Πελατών της προκειμένου να παράσχει μια Πρόταση Αξίας.

Τα Κανάλια επικοινωνίας, διανομής και πώλησης αποτελούν την διεπαφή της εταιρείας με τους πελάτες. Τα Κανάλια είναι τα σημεία επαφής με τους πελάτες, παίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην συνολική εμπειρία τους και εξυπηρετούν διάφορες λειτουργίες, όπως:

  • Ενημέρωση των πελατών σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες
  • Διευκόλυνση και επικουρία των πελατών για την αξιολόγηση μιας Πρότασης Αξίας
  • Επιτρέπουν στον πελάτη να αγοράσει συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες
  • Παροχή στον πελάτη μιας Πρότασης Αξίας.
  • Παροχή υποστήριξης του πελάτη μετά την πώληση

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Κανάλια

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: