Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Σχέσεις με Πελάτες

In Business on 27/08/2012 at 3:39 pm

Το συγκεκριμένο στοιχείο του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, προσδιορίζει τους τύπους των σχέσεων με τις καθορισμένες Ομάδες Πελατών μας.

Είναι αναγκαίο το να προσδιορίσουμε τον τύπο της σχέσης που θέλουμε να έχουμε με κάθε Ομάδα Πελατών μας. Οι σχέσεις μπορούν να κυμαίνονται από προσωπικές έως αυτοματοποιημένες. Οι σχέσεις αυτές μπορούν να καθοδηγούνται από τα παρακάτω κίνητρα:

  • Προσέλκυση Πελατών (νέοι πελάτες)
  • Διατήρηση Πελατών (after sales support)
  • Ενίσχυση Πωλήσεων (upselling)

Παλιότερα για παράδειγμα, οι σχέσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας με τους πελάτες τους καθοδηγούνταν από στρατηγικές επιθετικής απόκτησης οι οποίες συμπεριλάμβαναν δωρεάν τηλεφωνικές συσκευές. Όταν ή αγορά κορέστηκε, οι εταιρείες αυτές στράφηκαν στην διατήρηση των πελατών τους και την αύξηση του μέσου εσόδου ανά πελάτη. Οι σχέσεις με τους πελάτες που ζητούνται από το επιχειρηματικό μοντέλο μιας εταιρείας, επηρεάζουν σημαντικά τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Σχέσεις με Πελάτες

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: