Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Ροές Εσόδων

In Business on 12/09/2012 at 4:14 pm

Το συγκεκριμένο δομικό στοιχείο του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, αντιπροσωπεύει τα μετρητά που παράγει μια εταιρεία από κάθε ομάδα πελατών (το κόστος πρέπει να αφαιρεθεί από τα έσοδα για να προσδιοριστούν τα κέρδη).

Εάν οι πελάτες αποτελούν την «καρδιά» ενός επιχειρηματικού μοντέλου, οι χρηματικές εισροές είναι οι «αρτηρίες» του. Μια εταιρεία πρέπει να ρωτήσει τον εαυτό της: για ποια αξία η κάθε ομάδα πελατών είναι πρόθυμη να πληρώσει; Η επιτυχής απάντηση σε αυτήν τη ερώτηση επιτρέπει στην εταιρεία να «γεννήσει» μια ή περισσότερες εισροές χρημάτων (έσοδα) από κάθε τέτοια ομάδα πελατών. Κάθε Ροή Εσόδων μπορεί να έχει διαφορετικούς τιμολογιακούς μηχανισμούς, όπως, μια σταθερή λίστα τιμών, διαπραγμάτευση, δημοπρασία, εξαρτώμενο από την αγορά, εξαρτώμενο από τον όγκο, ή μέσω της κατανόησης, πρόβλεψης και επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς (yield management).

Διαβάστε όλο το άρθρο: Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Ροές Εσόδων

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: