Panagiotis Leontios

Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Συνεργάτες Κλειδιά

In Business on 19/10/2012 at 10:40 am

Το συγκεκριμένο στοιχείο του Επιχειρηματικού Μοντέλου της Νέας Γενιάς, περιγράφει το δίκτυο των προμηθευτών και συνεργατών που κάνουν το επιχειρηματικό μοντέλο να λειτουργεί.

Οι εταιρείες σφυρηλατούν συνεργασίες για πολλούς λόγους και, οι συνεργασίες αυτές, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο πολλών επιχειρηματικών μοντέλων. Οι εταιρείες δημιουργούν συμμαχίες για να βελτιστοποιήσουν το μοντέλο τους, να μειώσουν τον κίνδυνο, ή να αποκτήσουν πόρους.

Μπορούμε να διακρίνουμε ανάμεσα σε τέσσερεις διαφορετικούς τύπους συνεργασιών:

  1. Στρατηγικές συμμαχίες μεταξύ μη ανταγωνιστών
  2. Συνεργασία: στρατηγικές εταιρικές σχέσεις μεταξύ ανταγωνιστών
  3. Κοινοπραξίες για ανάπτυξη νέων τύπων του επιχειρείν
  4. Σχέσεις αγοραστή-προμηθευτή για την εξασφάλιση αξιόπιστων προμηθειών

.Δείτε όλο το άρθρο: Το Επιχειρηματικό Μοντέλο της Νέας Γενιάς -Συνεργάτες Κλειδιά.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: